Περί εμού

Σίγουρα θα με έχετε δει κάπου, εκεί έξω… Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που (ΔΥΣΤΥΧΩΣ για όλους μας) τους αποκάλυψα την αληθινή μου ταυτότητα, αλλά σε αυτούς τους κακόμοιρους, άγνωστους φουκαράδες που μπαίνουν σε αυτόν τον σεβάσμιο χώρο γκουγκλάροντας «έντομο μυρμήγκι», «φοίνικας από στάχτες», «αξίες και ιδανικά που έχουν χαθεί», «κέρας αμάλθειας αν το είχα». Ναι, σε αυτούς αναφέρομαι.

Με έχετε δει, αγαπητοί μου εκεί έξω, όπου τριγυρνάτε ευτυχισμένοι και δυστυχισμένοι. Κάποιοι από εσάς με έχουν προσπεράσει, άλλοι με κοίταξαν έντρομοι, άλλοι με δέος, άλλοι με σεβασμό, άλλοι με μίσος. Σίγουρα όλοι με παρατηρήσατε, διότι είμαι κάπως περίεργος, κάπως παράξενος. «Διαφορετικό» θα με χαρακτηρίζατε, για να μη με κάνετε να νιώσω άβολα και, τελικά, άσχημα. Θα το δεχόμουν σαν χαρακτηριστικό.

Και σας το λέω από τώρα, είμαι πολύ συμπαθητικός άνθρωπος, φίλοι και εχθροί μου. Αξιαγάπητος, θα ‘λεγα. Όχι λόγω της εξωτερικής εμφάνισης, αλλά λόγω της «ταπεινής» και «σεμνής» μου στάσης. In other words, δε σας ενοχλώ όσο θα έπρεπε ώστε να ενοχληθείτε, όταν δε μου δίνεται λόγος να το κάνω. Όλη αυτή τη στάση, εσείς την αντιλαμβάνεστε ως «συμπαθητικούλης είναι». No problem. :-)

Χαχαχαχαχαχαχαχα! Συμπαθητικούλης. Όσοι έχετε διαβάσει kyaneonselas.wordpress, σκεφτείτε από τη μια εμένα και από την άλλη τον «συμπαθητικούλη»!!! Εκτός κι αν δεν έχετε καταλάβει ούτε μια λέξη όσων γράφω. Τότε, απλά σηκώνω τα χέρια μου ψηλά και παραδίνομαι.

Ε, λοιπόν, δεν είμαι τέτοιος. Είμαι ένα καθίκι. Και τώρα τελευταία, ξανασιχάθηκα λίγο τον εαυτό μου. Μεγάλο λάθος αυτό, το παθαίνεις όταν νομίζεις ότι έχεις τα κότσια να το πάθεις.

Ήθελα να σας προειδοποιήσω. Μην παίξετε μαζί μου, όχι γιατί είμαι κακός και σατανικός, αλλά επειδή ΣΙΓΟΥΡΑ θα χάσετε. Και δε μου αρέσει η άγνοια των αντιπάλων μου. Όταν έχουν άγνοια, δε μου αρέσει να παίζω μαζί τους. Επειδή βαριέμαι τρομερά.

-Αν είχες το Κέρας της Αμάλθειας, αγαπητέ αναγνώστη, το μεγαλύτερο πράγμα που θα κατάφερνες, θα ήταν να αυτοκτονήσεις.

Επειδή, απλώς, είσαι άχρηστος. Όπως κι εγώ.

Επειδή σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για μένα, αναφέρω τα εξής: Όταν με γνωρίσει κάποιος, σκέφεται: «Το Κυάνεον Σέλας είναι άχρηστο». Αν με γνωρίσει λίγο παραπάνω, θα πει: «Το Κυάνεον Σέλας είναι απίστευτο! Καταπληκτικό! Κάνει πράγματα απίστευτα, που πολύ λίγοι μπορούν να κάνουν!».

Αν με γνωρίσει πολύ παραπάνω, θα καταλήξει μαζί μου: «Το Κυάνεον Σέλας είναι παντελώς άχρηστο. Τελεία λαι Παύλα.» Και τότε θα έχει γίνει παρόμοιος με μένα στον τρόπο σκέψης και, συμπερασματικά, θα μπορεί να είναι πλέον φίλος ή εχθρός μου (δηλαδή να μου κάνει παρέα, έτσι σας το έμαθαν στο σχολείο).

[Η μεγαλύτερη διαφορά μου με τα όντα του συναφιού μου είναι πως αυτοί πιστεύουν ότι είναι οικτροί ενώ καθημερινά ελπίζουν να έχουν άδικο, ενώ εγώ ξεκινώ από αυτή τη θεώρηση (ότι είμαι οικτρός), λαμβάνοντάς την ως αξίωμα, προκειμένου να πάω παρακάτω. Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω.]

Και θα πει ο άλλος και ο παράλλος: «Πολύ ψώνιο είσαι ρε Κυάνεεπωςσελένε και θες να ασχολούμαστε μαζί σου και κάνεις και αυτοπροβολή. Ένας ηλίθιος φλωράκος είσαι».

-Ναι, ρε ανώνυμε σαχλαμάρα. Άλλε, παράλλε. Είμαι πολύ εγωιστής και μου αρέσει να προβάλω τον εαυτό μου, επειδή είναι καταπληκτικός και η αυτοπροβολή μου έχει τεράστιο ενδιαφέρον και είναι πανέμορφη, σε αντίθεση με τη δική σου αυτοπροβολή (επειδή κάνεις συνεχώς αυτοπροβολή, επειδή έτσι κάνουν όλοι, αγαπητέ) που στην καλύτερη περίπτωση είναι αποτυχημένη, επειδή ούτε καν δε γνωρίζεις τα ένα-δυο καλά σου σημεία για να εκθειάσεις τον εαυτό σου. Είσαι πιο άχρηστος από μένα και με υπογραφή. ΒΟΥΛΑ, πως το λένε! Εσύ ούτε καν ηλίθιος φλωράκος δεν καταφέρεις να γίνεις. Εγώ όταν έκανα τούμπες, εσύ ούτε καν υπήρχες, μαγκάκο του κώλου. Όταν σε κοιτώ στο δρόμο, μην τομήσεις να ανταποδώσεις. Επειδή θα είναι η απόλυτη αποτυχία. Τις περισσότερες φορές, απλά κάνω πως δεν υπάρχεις και, σε ικετεύω, κάνε κι εσύ το ίδιο. Θα είναι καλύτερα για όλους μας. Είναι τόσο απλό. Για μένα.

Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα…

…Το Κυάνεον Σέλας δημιουργήθηκε σε μια αλχημική μεταστοιχείωση πριν από 583 χρόνια σε μια ξεχασμένη πόλη, κάπου στην Ευρώπη. Δεν έχει σημασία να αναφέρουμε λεπτομέρειες. Ήταν ένα πολύ ανήσυχο πνεύμα. Δεν μπορούσε να βρει προκοπή πουθενά. Είχε τεράστια σχέδια, που όμως δεν τα αποκάλυπτε σε κανέναν.

7 χρόνια μετά τη γέννησή του, αποφάσισε να μπει στο σώμα ενός ευγενή Κόμη. Θα ζούσε σαν παράσιτο,  χρησιμοποιώντας τον Κόμη σαν ξενιστή. Επειδή χρειάζονταν ένα ανθρώπινο σώμα να εκπληρώσει τα σχέδια που νόμιζε ότι ήταν γραφτό της Μοίρας να πραγματοποιηθούν από αυτό.

Κάποτε, παρασιτούσε εις βάρος ενός σαμουράι (αυτός που βλέπετε στο προφίλ).

Από τότε, έχει αλλάξει αρκετά ανθρώπινα σώματα – ξενιστές. Τώρα παρασιτεί εις βάρος του γράφοντος, ενός περίεργου ανθρώπου. Δεν τον αφήνει να αποκαλύψει τα σχέδιά του σε κανέναν. Καμιά φορά, αφήνει τον άνθρωπο αυτόν να πραγματοποιήσει κάποιες επιθυμίες του, επειδή θέλει να μην είναι πολύ παραπονεμένος. Παρ’ όλα αυτά, οι ανθρώπινες επιθυμίες του είναι πολύ οικτρές και γελοίες σε σχέση με τις επιθυμίες – στόχους του πνεύματος, επειδή κάθε φορά, το Κυάνεον Σέλας γελά.

Το Καλοκαίρι του 2011, το Κυάνεον Σέλας αποφάσισε να δημιουργήσει ένα blog για να περνά ευχάριστα η ώρα του. Από τότε, ασχολείστε καθημερινώς με αυτό και το κάνετε να γελά με την χασομεριά σας.

Τέλος πάντων, επειδή βαρέθηκα να μιλάω σε γ’ ενικό κι επειδή οι εξυπνότεροι από εσάς θα με χαρακτηρίσουν τρελιάρη και χαζοτρελοκοτσιδού, θα σας πω ότι είμαι μάλλον πολύ ειρωνικός, πονηρός και καχύποπτος για την πάρτη σας. Αυτό που κάποιοι ονομάζουν γοητεία είναι ο απαίσιος τρόπος να μεταβάλλεις την ατμόσφαιρα γύρω σου, καταπώς θέλεις εσύ. Αυτό το βρωμερό κόλπο έχει μπερδέψει όλους όσους με έχουν δει. Ασχέτως χαρακτηριστικών. Όλοι ενοχλήθηκαν από τον «αέρα» που τους πλάσαρα. Έχουν 2 επιλογές: Ή να το συνηθίσουν ή να φροντίσουν να μη με ξαναδούν μπροστά τους.

Το ξαναλέω, είμαι και λίγο ειρωνικός. Φταίει η ανατροφή των 7 πρώτων χρόνων γι’ αυτό.

Επίσης, είμαι εγωιστής και αγαπώ πολύ. Γι’ αυτούς τους δύο λόγους έγραψα αυτό το άρθρο. Επειδή μου άρεσε που θα μιλούσα για μένα κι επειδή θέλω 1ον) να με γνωρίσετε καλύτερα για να με αποφεύγετε και 2ον) να φτιάξω το βράδυ σας. Δηλαδή το κάνω για σας και για μένα.

Παρακαλώ, μη με ευχαριστείτε.

Χάρηκα που με γνωρίσατε.

:-)

(-:

Υ.Γ. Όχι, δεν είναι αυτή η αυτοβιογραφία μου. Θα θέλατε να ήταν. Θα σας τη διαβάσουν όταν πεθάνω. Επειδη το Κυάνεον Σέλας, γέρασε. Αν και πνεύμα, τελειώνουν τα ψωμιά του. Χαχαχαχαχαχαχα!!!

Υ.Γ.2 Το Κυάνεον Σέλας ελπίζει να κριθεί για την ανθρώπινη ζωή του, ως άνθρωπος…

About Κυάνεον Σέλας

מנא ,מנא, תקל, ופרסין
This entry was posted in Άλλα and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

