η πικρή συνέχεια συνεχίζεται… Φιλοκαλοῦμέν ή φιλοσοφοῦμεν, τελικά;

2000 hits στο blog! Αν ήμουν εντάξει αυτή τη στιγμή, θα συγκινούμουν.

Διαβάστε τα με τη σειρά, για να μην μπερδευτεί το αθώο, παιδικό σας μυαλουδάκι.

1) Φιλοσοφοῦμεν ἄνευ μαλακίας;

2) Φιλοκαλοῦμέν γὰρ μετ’ εὐτελείας;

‘Ωρες-ώρες, απορώ για ποιο λόγο συνεχίζω να γράφω εδώ μέσα. Θα μπορούσα να έχω ένα ημερολόγιο, όπως τα κοριτσάκια γυμνασίου. Ή ένα πωςτολένε λεύκωμα σχολικής φύσεως. (Μου φαίνεται ότι εγώ ο ίδιος προκαλώ αναγούλα στον εαυτό μου.) Γιατί δημοσιεύω τα κείμενά μου σε δημόσιο χώρο; Τί είμαι; Επιδειξιομανής;

Πάντως, «έπεσα», όπως «πέφτω» κάθε μέρα. Κι επίσης, έπεσα μέσα στις προβλέψεις μου. Πάντα πέφτω μέσα. Οι κινήσεις σας είναι τόσο προβλέψιμες που βαρέθηκα. Βαρέθηκα και στεναχωρέθηκα. Στεναχωρέθηκα τόσο, που έσκασα στα γέλια χθες.

Σας μίλησα. Σας εξήγησα. Σας τα είπα όλα, πολλές φορές. Καθόλου δε με ξέρετε, πράγμα που το βρίσκω λίγο άσχημο, και καθόλου δε με καταλάβατε. Απλώς, προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου ότι όλα κάπως θα άλλαζαν. Όχι. Δεν αλλάζουν, επειδή δε συνεννοηθήκαμε.

Επίσης, είμαι τόσο καλός και ηλίθιος, που τείνω πάντα χείρα βοηθείας. Εσείς δε δεχθήκατε. Ξεχάσατε, λησμονήσατε. Και πάντα, όλα τα κάνετε στα κρυφά. Μιλάτε πίσω από την πλάτη μου. Πράττετε πίσω από την πλάτη μου. Είμαι ανοιχτός σε ό,τι κάνω και αυτό που κάνετε μου σπάει τα νεύρα, δηλαδή δε με ενδιαφέρει πλέον.

Ξέρετε ποιά είναι η διαφορά μας; Εσείς δεν μπορείτε να δείτε πάνω από τον σωρό από τα σκατά, ενώ εγώ κοιτάω πίσω από τον ουρανό.

Ναι, παίζω μαζί σας. Επειδή είμαι καθίκι. Παίζω μαζί σας εν γνώση μου κι αυτό με σκοτώνει. Με σκοτώνει τόσο, που αν κάτι πάει στραβά, θα πληγωθώ πολύ, επειδή είμαι ευαίσθητος, κατά βάθος. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ! Είμαι τόσο επικίνδυνος, όσο δεν φαντάζεστε! Τόσο, που δεν έχετε πάρει χαμπάρι καν ότι είμαι επικίνδυνος.

Οσμίζεστε τη σκατίλα και ηδονίζεστε, αγαπητοί. Επειδή είστε βρώμικοι, όπως κι εγώ. Αλλά εγώ βαρέθηκα να είμαι βρώμικος, επειδή επιθυμώ να κοιτάξω μακριά και ψηλά. Εσείς ποτέ δεν επιθυμήσατε τίποτα, φίλοι και εχθροί.

Μη μου θυμίζετε τις υποχρεώσεις μου. Μη μου συμπεριφέρεστε διαφορετικά. Είμαι ο ίδιος, εδώ και 583 χρόνια. Ποτέ δεν άλλαξα. Ίσως να κατάλαβα κάποια πράγματα. Και κυρίως μην προσποιείστε μαζί μου, επειδή το καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω πως νιώθετε για μένα, μια περιέργεια, μια αποστροφή, κάτι παράξενο τελοσπάντων. Μη μου παίζετε τους αθώους, επειδή είστε πολύ πονηροί, καλοπερασάκηδες, βολεψάκηδες, συμφεροντολόγοι και ΠΟΝΗΡΟΙ!

Φαίνεται από τα μάτια σας αυτό. Και σαν να μην φτάνει αυτό, αρχίζετε να μου χαλάτε και το δικό μου βλέμμα που πάντα ήταν διαπεραστικό. Μου το κάνατε θολό και χαμένο, όπως το δικό σας.

Δε θέλετε το καλό μου, αλλά δεν το ξέρετε αυτό. Θέλετε εσείς να είστε σωστοί και θέλετε να είμαι υποχρεωμένος απέναντί σας. Όλοι σας! Θέλετε να σας χρωστάω! Επειδή θέλετε ανταλλάγματα! Και τα δικά μου ανταλλάγματα είναι πολύτιμα και το γνωρίζετε, συμφεροντολάγνοι μου!

Δούλους ψάχνετε!

Όχι, δε σας θέλω για δούλους. Δε θέλω να με με γλείφετε, ούτε να με προσκυνάτε, ούτε να αδιαφορείτε, ούτε να κάνετε κωλοτούμπες. Δε θέλω κάτι τέτοιο. Σας είπα, σας το είπα, σας το είπα ότι είμαι το Κυάνεον Σέλας κι εσείς γελάσατε! Δεν το σεβαστήκατε! Το μόνο που ζητάω είναι να μου συμπεριφέρεστε όπως συμπεριφέρεται κανείς στο Κυάνεον Σέλας. Τόσο δύσκολο είναι;

Κι αυτό που εννοώ είναι πως, αν θέλετε μη μου συμπεριφέρεστε καν, αν θέλετε να μου συμπεριφερθείτε διαφορετικά από αυτό που είμαι. Κάντε πως δεν υπάρχω! Αυτό που κάνουν οι πιο έξυπνοι από σας, δηλαδή, τα τσακαλάκια. Τα έξυπνα παιδαρελάκια.

Ρε, λεφτά θέλετε. Τόσο χαμηλά κοιτάτε, στα σκατά. Μη μου κάνετε τους καμπόσους, ανθρωπάρια.

Παρακαλώ, μη με ξανακοροϊδέψετε. Τραβάτε κάπου αλλού να κόψετε τους σέξυ, τρυφερούς λαιμούς σας. Και μη με βάζετε μέσα στα σχέδιά σας. Εσείς παίζετε στο παιχνίδι μου, όχι εγώ στο δικό σας. Δε θέλω να σας στεναχωρήσω, απλά σας το υπενθυμίζω για να μην ξεχνιόμαστε. Παραδεχτείτε το, όσο προλαβαίνετε ακόμα.

Απλώς, μην τολμήσετε να με ξαναενοχλήσετε.  :)

Κι αν το κάνετε, θα το κάνετε μόνο όταν εγώ σας δώσω την άδεια μου.  :)

Περαστικά.  :)

Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Αναφέρομαι σε όλους εσάς, εκεί, έξω από το υπόγειό μου.  :)

About Κυάνεον Σέλας

מנא ,מנא, תקל, ופרסין
This entry was posted in Κοινωνία and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to η πικρή συνέχεια συνεχίζεται… Φιλοκαλοῦμέν ή φιλοσοφοῦμεν, τελικά;

  1. Ο/Η mr crowley λέει:

    επειδη ειμαι υπεροπτης και αλαζονας θα ΤΟΛΜΗΣΩ να διορθωσω το κυανεον σελας αναλαμβανοντας την ευθυνη για την πιθανοτητα η οργη του σελαος να πεσει πανω μου ως διπλους πελεκυς:

    Επιδειξιομανίας==> wrong!
    Επιδειξιομανής===> correct

    • Ο/Η Κυάνεον Σέλας λέει:

      Κυριε Κροουλι,

      αν ημουν λιγοτερο υπεροπτης και αλαζονας απο εσας, θα προχωρουσα στη διορθωση της λεξεως στο αρθρο και στη διαγραφη του μηνυματος σας το γρηγοροτερο δυνατον, ωστε να μην υπαρχουν μαρτυριες του σφαλματος μου.

      Αλλα το κυανεον σελας ειναι τοσο μεγαλο που παραδεχεται τα λαθη του, διορθωνοντας τα! Τοσο αλαζονας ειναι!

      Yours sincerely…

  2. Ο/Η mr charming λέει:

    και συ μου λες pink floyd και μαλακίες…

    • Ο/Η mr selas λέει:

      Απλώς ρε mr charming, οι floyd είναι ψυχεδέλεια. Είναι lsd. Είναι ύμνος στη νότα. Στη μία νότα. Είναι pop.

      Αυτοί εδώ είναι απλά μεταλάδες. Καλοί, εντάξει, το παραδέχομαι.

      Μη στέλνεις τέτοια σατανικά και τέτχοια γιατί ξέρεις ότι αυτά με φοβίζουν. :Ρ

  3. Ο/Η Κυάνεον Σέλας λέει:

    Στον mr charming από τον mr selas…

    Δώσε προσοχή στον σαξοφωνίστα! :Ρ

Σχολιάστε

